2011-08-08

Jaha! sommaren börjar typ vara förbi och jag har haft en lång bloggpaus! Har mest jobbat i sommar men har ändå hunnit med sjöbris, nya båten, en tripp till Ånäset, wheels och en fantastisk helg i Lycksele! En hel del familjemys massor med havs och älvs bad har det oxå hunnits med mellan arbetspassen! Idag blev det Nolia med nästan besvikelse, tycker att det var mkt mindre än man minns sedan tidigare år. men fick mig iaf ett miniralpuder och massa bröd som vi sitter och smaskar på nu till Lotta på lisseberg! Tycker egentligen att jag borde ha massor att skriva men tycker att jag summerat sommaren hyfsat bra! det enda jag känner att jag missat är att jag inte varit något till stugan i södervik men man kanske hinnermed en hösttripp någon helg!





Jag saknar dig så jävla mkt!
2011-08-08 @ 21:04:17 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


RSS 2.0