2012-01-02

Jaha då var vi inne i 2012 och jorden har inte gått under än så det är ju posetivt iaf. blev en lugn och lagom nyårsfest hade väldigt trevlgt.  Och i dag har det snöat nå aldelens för jävligt mycket (Jag är aldrig nöjd) Jag vill bara ha vår nu!!! eller föst vill jag fara till klimpfjäll med jobbet och äga! Känner att det kommer bli riktigt skoj faktiskt! På jobbet idag fick ja gen utmaning utan dess like! världeens godaste chokladkartong stod på bordet hela dagen och jag rörde inte en enda! 1-0 till mig:D dessutom så cyklade jag 30 min efter att jag kom hem från jobbet så egentligen 2-0 till mig:D

Imorgon ska jag och kolla in ett gym jag kanske ska börja på beroende på om man kan va där ett halvår bara och sen hur mkt det kostar förstoss.. nu jävlar ska de bli fart på tanten! och jag ska gå till jobbet i morgon så det så.. snöstorm eller inte så är det bara! måste öka endel så här efter jul!

Dessutom har Magnus köpt bodybutter coconut till mig och det är så sjuuukt grymt att ha i ansiktet innan man ska gå ut i kylan, min hud går inte längre sönder! helt underbart!

näe nog svamlat nu ska jag se fortsättnignen av hockeyn!

2012-01-03 @ 00:38:36 Permalink Allmänt Kommentarer (5) Trackbacks ()


RSS 2.0