Börja blogga igen?

Ja det kan vara en ide! ibland är det skönt att bara skriva av sig.

Idag kom jag fram till att jag är helt puckad. Jag va osäker på om jag ville se Springsteen i sommar eller om jag ville till lycksele.. och jag kom fram till att Springsteen blir för dyrt. Och gissa om jag ångrar mig nu! so fort jag insåg att alla biljetterna va slut sålda så fick jag kämpa för att tårarna inte skulle komma. Jag har bestämt mig i efterhand, det blir Springsteen det får kosta vad det kosta vill. jag ska till Göte borg i slutet av juli och ha jävligt kul. Faft undra om jag har förstora förhoppningar på att de ska bli som Ullevi va 2008. fast innerst inne så vet jag att inget kan bli som ullevi/ Göteborg 2008. Men jag har ändå bestämt mig. Jag Jobbar arslet av mig, köper biljetter på tradera och far. så är det bara!


Den magiska turnen!
2011-11-30 @ 18:42:16 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


RSS 2.0