20011-04-08

God morgon! är det iaf för mig. har äntligen fått sova. Natten gick hur bra som helst. tiden nästan sprang iväg faktiskt. hoppas det alltid kommer att kännas så när jag jobbar natt, fast det kommer det ju inte förstoss:P När jag  stod och vantade på bussen som skulle ta mig hemmåt så dök  micke upp, mycket trevligt att prata med honom en stund, känns som det var evigheter sen!

Snart kommer familjen hem och till middag blir det taccos! mmm va gott=) och eftersom att magnus blivigt en tvättoman så måste jag vika tvätt;) men min jävla hosta vägrar gå över, undrar nästan kom det håller på att bli lunginflammation:( får kolla upp det på måndag om det inte är bättre!

nu väntar dagen!

hejhej
2011-04-08 @ 14:04:34 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0