2011-04-01

Jaha ny månad och första april! tiden går tider går! om 8 veckor ska det med andra ord vara sommar. Det känns ju rätt så great! Jag och Magnus får dessutom mycket semester tillsammans vilket känns jätte skönt! Hoppas jag får någon form av fast jobbi till hösten så att jag kan ta ut riktigt semester nästa år! även om det alltid gått bra att jobba sommaren så skulle det k'nnas kul att få veta att man har rätt att vara ledig!

Snart kommer Linn hem och då blire väll hamster mys för hela slanten skulle jag tro, hon ska få hålla i dom för första gången och då ska jag även passa på att försöka ta några kort som jag kan lägga upp på dom söta små liven! men jag är mycket osäker på att det är två tjejer vi fått hem, en är jätte kaxig och helt vild och den andra myser mer och tar det lugnt! två helt olika beteenden.

ja näe nu ska jag vinka av Magnus som ska till jobbet och grilla den vansinniga människan! Linn ska få käka pannkakor till middag och ja gvet inte vad jag ska äta, men jag kanske är mätt hela dagen eftersom att vi nyss kom hem från kinabuffe=)

ha det kanoners idag!

huj!

2011-04-01 @ 13:41:18 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0