2011-04-03

Bakis dag i dag, ligger fortfarande i sängen och ser på körslaget eftersom att det missades i går. Men gårdagens fest har helt otrolig! god mat god dryck och trevliga människor! finns inget att klaga på hade som sagt väldigt trevligt!

Jag har kommit på att vi i kväll ska äta fetaostfylld fläskfile! Så jag undrar om det då blir jag som åker på att göra den oxå! hittade ett recept som verkar kanoners på google, så får gå efter det! vet bara inte vad jag ska ha till, men det löser väll sig som vanligt!

Söndag den 3/4 och som vanligt är den tredje en pissdag, idag är det fyra månader sen någon speciel togs ifrån oss. Har nog inte förstått det än egentligen. Om jag tittar på bilder så kan jag fortfarande höra hur han skrattar. men de kommer väll en tid då man bara mins det fina och nöjer sig med det. Men den den tiden känns väldigt avlägsen just nu.
2011-04-03 @ 12:27:45 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Janna

lägg ut receptet på din blogg. lät jättegott! Måste ha lite förnyelse. :)

2011-04-03 @ 12:39:48
URL: http://jannabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0