2011-04-10

Söndag trött. hade tänkt sova länge idag eftersom att Linn inte är hemma men så blev det inte som tur var, eftersom att telefon rignde vid elva och det var jobb som kallade i morgonbitti. nu kanske jag kan lyckas somna om i kväll iaf;) gårdagen va as kul, det var skönt med årets första chevtur! mycket eddie meduza, han kunde skriva texter han! haha. det var även mycket gott med premiär grillning!

idag händer det nog inte så mycket för mig, kanske följer med magnus till garaget om jag orkar. annars blire mys med min bok i värdens skönaste fåtölj!

ha en skön söndag huj!
2011-04-10 @ 12:45:32 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: camilla

ååå härligt å åka biiiilen!:)

2011-04-10 @ 22:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0