2011-04-13

Onsdag, har varit med Magnus och Jontä idag.. käkade på donken tanka bilen, och tvätta lite caddillac grejjer. i morgon blir nog allt klart ah förutom de mesta haha. Snart är det bra att lyfta i motorn och vara redo för sommaren 2011. Ett tydligt vårtecken är nog när dom börjar sopa bort allt jävla grus efter vägarna. När vi skulle skjutsa hem Jontä började han prata om att dom tagit bort alla cyklar som folk inte tagit reda på. då blev jag lite orolig över min lilla stålhäst som stått där i typ två år punkterad! men jag hittade min fina cykel och ställade den i cykelförådet. Så i morgon måste jag fan i mig ta mig i kragen och pumpa upp den och ta hem den. Ganska fin cykel om jag tänker efter, dock VÄLDIGT trögtrampad, men det kanske går att fixa till. då har jag juh helt plötsligt två cyklar! sweet!! Nu är det bara lugna gatan som gäller resten av dagen tror jag.

hejhej
2011-04-13 @ 13:59:12 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: camilla

då kan du ju cykla med fötterna på varsin cykel.. hö höö:P

2011-04-13 @ 16:51:05
URL: http://camillajonsson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0