2011-04-14

Torsdagkväll.. veckan bara springer iväg. i morgon är det fredag och sen är det jobb. det blir en lugn helg i helgen bara familjemys och ja jobb då.. sen nästa vecka kommer jag fan inte hinna se dom.. jobbar kväll mån och ons och sen hel dagar tors och fre sen ledig helgen och sen jobbar jag arslet av mig veckan på det oxå. men det behövs. blir en fin juni lön helt sjukt det känns att det jag jobbar nu kommer jag få betalt i juni! det är lixom sommar då. sitter och ser på världens bästa film just nu. American history X, den är så jävla grymt bra! Ja och idag har det inte hänt ett skit. va ute i solen en stund och köpte krov på shell på teg.. sen har jag bara varit hemma och plöjt boken så den är ut läst tills på söndag då värdens bästa storebror kommer hem. men det är nog den bästa och intressantaste boken jag läst hittills. ända felet är att den som översatt den måste ha värre dyslexi än vad jag har, sjukt dålig gramatik i den.. funderar på att läsa om den på engelska faktiskt. näe nu återgå till filmen

hejhej
2011-04-14 @ 22:11:56 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0