2011-04-16

Helluu, har jobbat idag, det gick jätte bra tills sista halvtimmen ungefär, fick pissig migrän. När jag kom hem tog jag en av Linns bamyl kofein och de hjälpte!! så det är ett tips till den som brukar få migrän! jag får det inte särskillt ofta, någon gång per år bara.. men först nu som jag hittat tågon som hjälper! helt underbart var det att känna hur huvudvärken sakta försvann! Så det passade ju tillslut med en lugn helg ändå! har sett på 10 orsaker att hata dig, körslaget där team lisa åkte ur vilket är tråkigt, och nu ser vi på code murcery eller va den heter. senare i natt blir det dubel jeopardy, jävla bra film! jaja ha en härlig lördagskväll!!

hejhej
2011-04-16 @ 22:13:39 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0