2011-04-19

Tja! har haft en minipaus i bloggen! är tillbaka igen inte för att jag kanske har så mkt intressant att skriva men ändå, det är ganska skönt att bara skriva av sig ibland. det har inte hänt säskilld mycket sen sist. Har bara antingen jobbat eller tagit det lugnt! blir mycket jobb i veckan. men i helgen blir det fest! längtar som fan hoppas verkligen det blir skoj=) har varit till Ida en väng idag oxå, det är väldigt soligt och skönt ute måste jag säga=) så jag fick mig en fin prommis=) jäjä nu ska jag fortsätta dagen!

hejhej
2011-04-19 @ 15:28:57 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: cäm

Vi kommer äga stan i helgen ju! jag e råååpepp!!:D :D

2011-04-20 @ 16:57:49
URL: http://camillajonsson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0