2011-04-20

Tjabba! idag har det varit en lugn dag som vanligt! men de behövs, kommer jobba arslet av mig fram över. vet bara inte hur jag ska lyckas somna i natt och vakna kl 5 i morgonbitti.. men jag har lite pepp framför mig, efter mina två 12-timmars pass så äre party på gång! Hoppas verkligen de kommer bli lika kul som jag tänkt mig! inte varje dag man festar med camilla direkt! å alla andra underbara så klart=) blir covoerclub på lördag vilken ska bli skit skoj! går ju typ aldrig ut nu mera! men som sagt på lördag smäller det! nu har jag bara en sköön tvkväll föramför mig, mästerkocken, greys och of the map. sen ska jag tydligen kunna sova. just de har avsnutit en fantastisk entricot middag idag! och nu kom magnus och linn hem me massa påskgodis! och i morgon far lillbumsan till mormor och morfan så vi får inte träffa henne förrän på måndag! länge sedan hon va borta så länge juh! men he gå no bra! näe nu tv!

byebye
2011-04-20 @ 20:09:36 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0