2011-04-26

Jaha då har det varit bloggtorka igen då. Men det har väll hänt lite sen sist kanske, jag har jobbat massor läst ut den bästa och längsta boken jag någonsin läst, och partat;) va riktigt skoj i helgen måste jag säga! lugn fest på fredag och liiite galnare på lördag. nu blir det massa jobb fram över oxå men det känns ganska bra, hade egentligen velat vara ledig valborg och gå på brasan med Magnus och Linn men de får bli nästa år eller nått. har fått mitt sommar schema oxå det såg rätt bra ut förutom att dom satt mig att jobba hela midsommar och två lyckseledagar så de får dom ta och ändra på! har faktiskt jobba alla högtider det här året och midsommar vill jag faktiskt verkligen vara ledig. Annars såg det som sagt väldigt bra ut=) och kreaturen driver mig till vansinne i sitt nya hjul, det låter som att en buss går rätt igenom varagsrummet så det blir öronproppar på för att få sova på nätterna men det funkar! har även träffat bror som var brun som en pepparkaka! va skönt att se och hölra att han är välbehållen. dessutom måste jag verkligen se felix härgren dvdn den verkar sjukt skoj. nu blire snart husfruar sen bb sen sova. just de sötaste underbaraste linn hällde typ ut ett kg oboy över köket i kväll det var skoj å städa, NOT! men hon är söt ändå

BAJBAJ

2011-04-26 @ 20:47:02 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0