Fredagsmys!

Oj va jag lyckades somna om och vakna lämpligt till middagen som stod serverad! Nu blir det hockeygrig här hemma jag hejjar på Modo och magnus på SSK får väll se hur det går! Linn är måttligt besviken på mig att jag väljer hockey framför saltkråkan i kväll men jag får gottgöra henne sen. Hon och Olivia har varit så duktiga och grävt fram min cykel idag så nu ska jag se så den är hel så kan jag börja cykla till och från vasaplan när jag ska på jobbet=) det känns heeelt underbart! tror dessutom att förkylningen släpper nu! Är feberfri utan alvedon och bara hostig och har inte äns tungt att andas! mycket skönt! Nu skulle jag bara vilja ha massa pengar så jag kan gå ner på carlings i morgon och köpa massor med tröjor som dom hade sist jag var där! sååå sjukt snygga. men kostar därefter. har nog redan köpt den snyggaste redan men det ryktas om att det ska komma in en slash tröja och den måste jag minst titta på men förmodligen är den så snygg att jag kanske måste hitta på nått sätt att köpa den. Han som stod i kassan beskrev den för mig och den lät mycket snygg!! nu börjar hockeyn!

hujhuj
2011-04-08 @ 18:56:17 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0