fredagsmys

Har precis sett skönheten och odjuret med Linn och nu blir det talangjakten! Det var lättare sagt än gjort att fota djuren men lägger upp de jag fick så får vi se om jag får bättre bilder senare! har även lyckats fixa ögonbryren helt själv i kväll, de msåte va det absolut tråkigaste som finns att göra! usch! när jag får fast inkomst en gång i månaden så kommer jag betala för att få dom fixade fan en gång i månaden! Nu ska min och Linns fredagsmys kväll fortsätta

Hoppas ni har lika mysigt som vi!






2011-04-01 @ 20:44:17 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: camilla

ååå guuu va söta!!! :D:D

2011-04-01 @ 22:06:38
URL: http://www.camillajonsson.bloggplatsen.se
Postat av: sandra

vaddå har ni små hamstrar?? :)

2011-04-03 @ 23:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0