Måndag kväll

Ja idag har det inte blivit många knop gjorda! mest sett på tv och sovit. När magnus såg på fotboll så passade jag på  att spela en poker. men kom bara på plats 40 av 340 spelare så de kvar typ en vinst på 30 kr haha men de va kul å spela, det var ju ett tag sedan! och sjukdomen blir då inte bättre om man säger så febern ökar och nu har jag även hosta hoppas hoppas att jag hinner bli bättre innan onsdag! Kollade min kalender idag för att se hur mkt jag kommer jobba i april och det är minst 80 timmar så de känns ju kanon! hoppas verkligen att det får bli så så man får känna att man tjänar något på att jobba=) Nu ska jag snabbgosa med våran vakna hamster sen blire å försöka sova. natti!
2011-04-04 @ 23:06:28 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0