Måndagkväll

Det har varit en helt underbart varm och fantastisk dag. jobbade förmiddag på dalen och åkte hem och sov en stund sen kom mamma och hämta mig för att gå på bio "Hur många lingon fins det i världen" Hur fucking jävla underbar film som helst! jag är duktig på att gråta under fina filmer, men här håll jag ta mig fan inte på att kunna sluta. Alla bör se denna fantastiska film.  Nu inväntar jag linn och sen ska jag väll inte göra så mycket mer idag, ta ett bad med slash kanske;) (boken alltså höhö) Näe nu ta emot Linn!

hejhej 

 

2011-04-11 @ 21:15:33 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Frida

Jag vill också se den!

2011-04-11 @ 21:25:45
URL: http://vardagsglimtar.blogspot.com
Postat av: camilla

jaG´har verkligen inte tänkt se den. då ska jag verkligen bli tvingad eller mutad! haha inte min typ av film:P men kul att du gillade den gummsi:D

sugen på biljard nån kväll??????

2011-04-11 @ 22:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0