Onsdagkväll

Så fan att febern försvunnit men jag har ändå tackat ja till att jobba i morgon, men de känns som att de kommer att gå fint med alvedon det är ju natt och jag ska inte ha så mkt med brukarna att göra egentligen så jag kommer inte smittas! Sitter och lyssnar på Edguy nu samtidigt som jag läser SLASH och ser på hockey. snacka om att man kan ha simultalkapacitet bara man vill haha.  fick två turer till att jobba idag på det nya boendet vilket känns jätte roligt. Egentligen vill dom ha in mig å natten irekt men jag känner att jag vill känna brukarna bättre och känna mig mer säker på arbetsplatsen innan jag gör det för allas bästa. Näe nu ska jag åter gå till mina sysslor. god kväll!

2011-04-06 @ 19:46:19 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: My

Slash, mm.. Jag måste köpa den boken!

2011-04-07 @ 21:02:29
URL: http://challenge.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0