Söndagkväll

Linn har komit hem, vi har mest sett på tv och haft hamstermys. va ut en sväng och köpte pizza till middag latmaskar som vi är. men gott vare! Borde egentligen sova nu men jag är pigg som en mört. sitter å lyssnar på slash, helt grym på sin sak måste jag säga. kan lyssna i timmar i sträck utan att bli less.. tur de finns lurar annars skulle magnus blivit tokig tror jag höhö.. i morgon är det jobb och bio med mamma som gäller.. det är lite skumt att jag nästan aldrig träffar henne längre med tanke på att jag typ träffade henne gämt förut, men man måste ju försöka ses ibland iaf.  Näe kanske man skulle försöka läsa sig trött iaf.. natti!

2011-04-10 @ 23:21:08 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0