Tisdagkväll

Viker tvätt, är något less på det nu! Nästa gång ska Magnus få vika! lär ju få sitta å vika hela kvällen! åååh! varför samla på sig så jävulst!! När jag är färdig ska jag fika med go kvällsfika till desprat housewifes och BB. näe fortsätta vika då så jag är färdig till kl 21:00. tur jag har Gunsen å lyssna på samtidigt som jag viker, då blir det lite roligare iaf!! skulle vilja ha volymen på max bara men då blir nog grannarna tjuriga å de vill jag ju inte:P
2011-04-12 @ 19:34:12 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Camilla

åå vika tvätt ´är inte kuL! inte ens om det bara är lite! å alltid ska man skjuta på det tills det är massor å de bara blir ännu jävligare! Hoppas musiken hjälper dej å rocka loss bland kläderna;)

2011-04-12 @ 21:46:48
URL: http://camillajonsson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0