1/12 2011

Nu är det December. Julkalendern har Börjat och det verkar vara rikgit bra i år! Jag har storstädat hemma och julpyntat färdigt allt utom granen är framme. Jag borde ha fått den mysiga jul känslan för ett tag sedan tycker jag men det är något som fattas, Vart fan är snön??? Jag hoppas verkligen att det blir kallt snart så att vi hinner få snö till julafton! Det är så mörkt och trist när det ser ut som det gör ute nu.

Och tänka sig om 6 månader är det juni igen. det är helt galet hur fort tiden går. det kommer förhoppnigsvis bli 6 månader med massor av jobb så att mina sommarplaner går igenom!
Och så klart 6 månader av mitt nya liv. som hittils har gått väldigt bra. Och jag hoppas att det fortsätter att gå lika bra så jag når mina mål! i förrgår nådde jag ett del mål, att cykla 60 min på träningscykeln här hemma. fortsätter det i den här takten så någ jag nog mina sommar mål.

Sitter och ser på första säsongen av skärgårdsdoktorn nu. Jag myser så till svenska dramaserier, ska bara ta det lugnt hela dagen dag hade jag tänkt. Inte lyfta ett finger faktiskt. bara mysa se på film äta och somna till ibland. det är skönt med sådana dagar ibland.

2011-12-01 @ 13:22:20 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0