2011-12-02

Andra december och fortfarande ingen snö. Ja den kommer väll kanske sen nån gång, förhoppningsvis.

Jobbade i natten som var. Tiden bara sprang iväg, det var helt sjukt lungt. Såg massor av skärgårdsdoktorn haha, jätte bra serie:P

Och nu har jag helg, och imogon kommer ett datum jag alltid kommer att hata för resten av mitt liv. Men man får försöka göra det bästa av dagen. Eftersom att jag blev ledig i morgon så funderar jag på att gå till graven för första gången, om jag pallar. det återstår ju att se.

I kväll blir det bara att se på tv och mysa med Magnus och Linn. Har inte änns lust att se på idol, det har varit så sjukt dåligt det här året. Men samtidigt vill jag se hur det går. Och någonstans vill jag irritera mig ännu mer på Alexander Bard.
2011-12-02 @ 18:07:08 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Frida - fridasbetraktelser

Kikar förbi.. och ja, var är snön?!!

2011-12-02 @ 18:49:28
URL: http://fridasbetraktelser.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0