2011-12-05

Idag (i natt) kom första snön! hoppas så att det kommer att ligga kvar. Det blev så mycket finare ute. Har jobbat tills typ nu och just i detta nu försöker jag fördriva tiden på Magnus jobb. Orkade verkligen inte gå hem i kväll.. Det har varit en del blandade känslor idag. bra och dåliga. Hoppas att allt löser sig till det bästa iaf.  Nu jobbar jag bara i morgon kväll sen har jag nog bara nätter som jag jobbar fram till jul. det känns nog helt okej tror jag, jag har ju ändå vänt på dygnet nå fruktansvärt. Måste bara hitta massa serier som jag kan se på så jag kan fördriva dötid. tips mottages tacksamt. Nu längtar jag bara efter att få komma hem hoppa i pyjamas mys tofflor, göra kvällsfika och bara mysa med min underbara älskling!

2011-12-05 @ 22:14:40 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0