2011-12-08

Igår sa min kropp stopp. Jag orkade ingenting, förstår inte vad det är, jag är helt färdig! så himla trött hela tiden fast att jag får sova som jag ska. jag förstår ingenting. Är iofs ganka uppstressad över våren, hur allt ska bli, jag ogillar att inte veta hur det ska bli, att inte ha en färdig plan så att säga. kanske är det som spökar.
Jag säger näst intill aldrig nej att att jobba när någon ringer mig, men igår gick det bara inte, och sen får jag så dåligt samvete att jag inte vet vart jag ska vända mig. Men men, gjort är gjort och idag är en ny dag.

Ska försöka ta mig till strömpilen och shoppa sista julklapparna tror jag.  Kanske ta mig ut på en lång promenad innan Linn slutar skolan. annars blir det nog bara tv-mys i kväll skulle jag tro. och en ny timme på cykeln så klart! upptäkte även att jag borde träna armarna. klarade inte änns 5 armhävningar PÅ KNÄ haha! Magnus hade iaf väldigt skoj åt det. (iofs jag oxå) så sjukt svag man är!
2011-12-08 @ 11:35:47 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0