2011-12-12

Natten mot måndag, sista jobbnatten för helgen. Första gången jag jobbat tre nätter i rad. Men det har funkat bra tycker jag.. trodde jag skulle vara helt dödstrött inatt men än så länge är jag inte det iaf så det är ju bra. sitter och ser tre kronor och hoppas på att tiden ska gå fortare. längtar efter sängen som bara den. Sen är det bara fyra arbetspass kvar innan julafton!

Har fuskat i helgen med en marabou polka ett glas cola en liten äcklig chokladboll.. usch. blir nog inte att göra det nå mer tror jag. jag hade ju varit så duktig och inte ätit godis på jätte länge men nu har godis suget kommit tillbaka och det med råge. Så de här med att jag ska tillåta mig själv äta godis under december... hmm det blir nog inte så.. jag vågar inte riskera att börja äta godis hela tiden igen. Jag vill mkt hällre lyckas med mina mål till sommaren..
Men varför vill jag äta hela tiden när jag jobbar just natt? det går mkt bättre när jag jobbar dag då tänker jag inte på det alls nästan.. men nu jag kan nästan inte tänka på något annat än godis bullar kakor julsnask.. Men det är väll bara att fortsätta kämpa och stå emot!



2011-12-12 @ 02:12:16 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Frida - fridasbetraktelser

Vad duktigt. Jag borde också börja jobba mot sötsuget snart!

2011-12-12 @ 07:20:59
URL: http://fridasbetraktelser.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0