2011-03-29

God morgon! här vaknade alla vid halv tio och inser att Linn är hemma och inte på skolan som startar kl 08:00 så det var bara att kasta på sig kläderna och fara det. haha med det har ju aldirg hänt förr så de gör kanske inte så mkt!

Men idag är det en aldelens speciell dag för min morfar och morbror fyller 80 och 50 år! Ska ner till Obbola en sväng idag för att fira och äta tårta! den blir det stora partajet på lördag=)

Hoppas den stålande solen håller sig hela dagen och även i Obbola så jag kan sitta ute en stund och sola på mammas altan.  ska se om jag lyckas hitta upp en mp3 oxå för de går inte att vara utan. skulle egentligen behövt en ny telefon som har mp3 i sig men ja de får väll bli efter sommaren då jag tnänat ihop till en men det känns sjukt långt bort!

Näe nu ska jag blåsa håret och "put my face on" så att jag vågar gå ut!

hejhej
2011-03-29 @ 10:12:57 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0