onsdag kväll

Nu väntar jag bara på att bigbrother ska börja och sen kommer älsklingen hem. då blir det mys och hamsterplanering=) har velat ha en hamser sedan jag var liten men fick aldrig någon eftersom vi haft katter, men nu äntligen haha bättre sen än aldrig;)

Lyckades städa idag iaf och linn jorde hela sin läxa och städade sitt rum, duktiga gummsan=) Nu sover hon gott och jag har sett på greys och nu blir det som sagt big brother. 

På lördag bli det 50 års kalas och jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig!! tror jag ska ta en tur på stan på fredag faktiskt för att se om jag hittar något nytt när jag för en gång skull  kan unna mig något=)

natti!!
2011-03-30 @ 22:03:00 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0