Söndagkväll

Var till kasamark en sväng i dag, mulade magnus lite, men fick mer tillbaks, men skoj vare! For och köpte pizza på sjuett, fan va god den var! Har sedan bara legat och fetat mig i soffan å sett på hockey och bigbrother. saik vann tyärr i kväll, vilket gör att det står 2-2 i matcher. Hoppas Lule vinner resten!! och Roza åkte ur BB, vilket gjorde mig glad, är så less på den skrik-apan att det är inte sant! tur jag slipp se henne nå mera! 

Imorgon hade jag som plan att fortsätta min inskolning men de sket sig eftersom att båda ordinarie personal som skulle jobba är sjuka så jag får skjuta fram det till torsdag istället. Ska ringa andra boendet och höra om dom har nått i veckan i stället så jag får in lite cash! å träffa alla underbara människor!

Nu blire filmtajm! natti! 

2011-03-27 @ 23:45:59 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0