2011-05-03/04

jaha då var vi inne i maj månad.. tiden springer iväg känns det som. just för tillfället så spenderar jag dagarna med att sova eller jobba. men det känns bra att försörja sig själv och inte leva på samhället längre.  har faktiskt hunnit shoppa lite oxå, lite sommarkläder tights och shorts, det behövdes, nu ska jag bara hitta lite t-shirts och linnen att ha i sommar sen äre chill=)  imorgon påbörjas två jobbnätter, ska bli spännade som vanligt, har aldrig jobbat två i rad men de ska nog gå bra har laddat med filmer nu höhö.. i morgon ska jag nog klippa mig oxå hade jag tänkt kanske, har extrem besluts ångest, vet att jag måste toppa håret iaf, för det går inte att kamma längre, skulle vilja färga det oxå men det har jag inte råd med så de får rakt bli en annan gång.. näe nu ska jag se om de finns nå fel på tvn som slutade funka förbannat! slänger upp en kung låt!


i just love it!
2011-05-04 @ 00:09:32 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0