2011-05-08

Hejhopp! Har jobbat som en tok! snittat typ tre timmars sömn/natt sen i onsdags så i natt och i morgon ska jag sova som bara den! har haft det toppen på jobbet iaf, och jag har varit ensam hemma en helg helg! Det har aldrig hänt sen jag träffat magnus tror jag.  fick besök av gummsan på jobbet och det var väldigt uppskattat av de boende och peronal=) sötan min!  Och nu har vi handlat ben n jerry glass och ser på trekronor innan hon ska sova, och magnus är med bilen! nu jäklar ska den bli klar annars blir jag tokut! på onsdag blir det ny inskolning på ett boende, riktigt spännande=) ha en skön kväll!

fantistiskt

 
  green day är såå bra!
2011-05-08 @ 20:11:04 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0