2011-05-12

Jaha då har man fått vara ledig några dagar och smaka på sommarvärme! Helt underbart! har solat,grillat druckit iskall cider i solen och haft shorts på mig utan att frysa de minsta! Snart är bilen helt klar oxå, bara motorn som ska lyftas i och en grej som ska sättas fast sen ska den rulla tills nästa helg, då jag oxå hoppas på ett fantastiskt väder, det är ju trotts allt vårmönstring! Var hoss bror i går och lånade LEMMY boken och fick dessutom 5 par solglasögon i olika färger så nu ska jag väll ändå klara sommaren;) tack för det du är baa bäst! På lördag blir det jobb igen men bara på kvällen en stund, någon måtta får det va! kan ju inte jobba alla helger juh! annars har det väll inte hänt så mycket sedan sist tror jag. förutom att jag ska verkligen försöka få tar på night train express bara för att:p

Näe fortsätta se på hockey då puss å kram ses på stan.

2011-05-12 @ 21:05:38 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: camilla

lust att hitta p ånåt i hlegen? :D <3

2011-05-12 @ 21:59:26
URL: http://camillajonsson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0