2011-05-15

Söndag kväll och jag är mycket kluven. Egentligen ska jag ju se BB i kväll men det går verkligen inte, måste prioritera hockeyn! hejja sverige!! Har inte gjort särskillt mycke idag, varit med bilen till Nybban och sett tv typ, och käkat taccos! blir en tidigt kväll i kväll beroende på hockeyn så klart.. ska upp med Linn som nu mera vaknar av väckarklocka och cyklar själv till skolan, men det kan ju va bra att hålla lite koll så så här i början att hon verkligen tar sig i väg. Bubben ska till magnetröntgen, så får verkligen hoppas att dom hittar nått som går att operera så han kan börja gå snart igen, skulle ju va suvve! höll på att skrämma liter ut honom här i kväll när jag kom fram till att jag nog aldirg hört ACDC men när jag fick höra några låtar så hade jag ju självklart hört dom men bara inte vetat att det varit just ACDC som spelade. Nu taggas nästa helg då jag fan i mig ska vara helt ledig och ha trevligt på vårmönstringen! Hoppas verkligen på fint väder på lördagen det skulle verkligen behövas nu.. känns kanske som att man blev lite bortskämd förra veckan när vi fick uppleva sommarvärme.. vill ha flera sådana dagar snart väldigt snart! Nu hockey!!

bajbaj
2011-05-15 @ 20:57:00 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0