2011-05-22

Igår  blev bilen äntligen klar, i sista sekund som vanligt. Hade riktigt trevligt med alla som var med, det blev väldigt många skratt, fantastiskt väder, underbar musik nästan allt klaffade!

I dag har det dock inte hänt mycket, har haft en väldigt skön dag, mys med älsklingen och linn har varit ute exakt hela dagen, fattar inte hur hon orkar, men nu ska hon få va hemma några dagar och bara varva ner och göra tråkiga grejer som att städa sitt rum och göra läxa och rensa sin garderob på det hon inte använder och det som är för smått.

Och nu längtar jag väldigt mycket efter min LÖN! har varit utan pengar för länge nu! och jag är så nyfiken på hur mycket jag ska få! har ju jobbat endel stor helger så lite klirr i kassan borde det bli!

och i kväll är det bigbrother, hoppas sååå mycket att sur bitter gurk jävel åker ut! han va skoj i en vecka, ut med skiten nu! 

Väntar nu mest på att Magnus ska komma hem från jobbet, men det är ju ett tag kvar tills dess, blir nog att hyra en film eller nått efter BB å mysa ordentligt! blir typ två veckor tills vi kan ha riktigt myskväll igen eftersom vi kommer gå om varandra totalt hela veckan plus att jag jobbar hela nästa helg oxå. 

Näe nu blir det segemys första avsnittet är fan ganska kul om jag mins rätt.. ha en bra kväll!
 
mkt bra låt!!
2011-05-22 @ 20:28:14 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0