2011-05-23

Måndagkväll, har jävlats en del med bloggen sen igår kväll men nu har jag då fått till den någorlunda. Orkar iallafall inte fortsätta något mer i kväll. Annars har det som vanligt inte hänt så mycket, har städat ur Linns garderob, stekt pannkaka och gjort lite läxa med Linn. Nu sovs det för hennes del och jag ska väll se på tv ett tag, om det finns något att se på vill säga.

Härliga tider att Bitter Gurkan åkte hem igår! va så vansinnit less på han att det finns inte, och jag kan ine fatta att han bara är 27 år gammal, trodde han va typ 47 eller nått.. fast då hade han kanske inte sökt till bigbrother. men han såg då mkt äldre ut.

Hoppas på att det ska vara fint väder  i morgon så jag kan vara ute en stund, idag har det ju bara regnat.. usch det är så deprimernade. Ja, näe nu har jag inte så mycket mer att förtella (eller hur ne stavas) ha en bra kväll!
2011-05-23 @ 20:25:04 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0