2011-05-30

Helgen har bestått av massor av jobb, vissa helger bor man fan på jobbet, men det gör väll itne så mkt om man inte har något annat inplanerat. Nu blir det två dagars ledighet och sedan nattjobb på onsdag. Hoppas på en lugn sådan! sedan blir det att jobba nu till helgen oxå! men sen ser det om som att jag får fara ledig 5 helger i rad! och ett litet plus för mig är att jag fick bort morgon-jobb på linns skolavslutnings-dag så jag får fara och se den=) det känns mycket roligt.    

Har hunnit massor idag, lämnat in betyg till chefen för tredje gången, har tydligen fått för lite lön ända sedan fenruari! så det kommer retoraktivt i slutet av juni som det lät, hejja! sedan gick jag Magnus och Linn på stan en stund, käkade årets första mjukglass, köpte en ny väska och en jätte fin klänning på rut m-fl. Åkte hem och gjorde tacco pizza och cacke balls och sedan har det städats som fan!men ska fortsätta i morgon för jag som är ägare av minst 100 par skor anser att jag inte har ett enda par skor så jag måste städa ur min sko-garderob för att se vart dessa skor tagit vägen. någon som det om man kan tvätta upp converse skor föresten? mina rosa skulle haft sig en omgång i maskinen!

Och nu närmar sig sommaren helt otroligt mycket, eftersom att jag anser att sommaren börjar första juni så börjar sommaren med andra ord på onsdag. hmmm, det får börja bli varmt snart! och beatch 2011 blev det icket i år heller, tror jag ger upp sånt larv! Någonstans i huvet har det ändå fastnat att jag fan inte mådde bättre som smal. kan ju kanske droppa några kilon bara för hälsan men fan inte bli lika smal som förut, mins för typ 6 år sedan så brukade jag tänka "Aldrig ett kg över 50" hmm så det kan gå.. näe jag trivs hyfsat och tänker inte så mkt på det hela. hur fan kom jag in på de här? ööh... näe nu blir det snart bb och sedan senaste Narnia.  

2011-05-30 @ 21:35:47 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0